در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد

خیزش گرد و غبار در شرق ‌| ‌بارش‌های پراکنده در غرب ‌‌و مرکز کشور

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی گفت: در پنج روز آینده در نوار شرقی کشور به ویژه در منطقه زابل احتمال خیزش گرد و خاک وجود دارد.
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی گفت: در پنج روز آینده در نوار شرقی کشور به ویژه در منطقه زابل احتمال خیزش گرد و خاک وجود دارد.
کد خبر: ۱۴۵۹۱۰۳

به گزارش جام جم آنلاین، صادق ضیاییان با اشاره به اینکه امروز و فردا شهروندان در بیشتر مناطق کشور شاهد جوی آرام خواهند بود، افزود: البته امروز در ارتفاعات البرز مرکزی و روز شنبه در اردبیل و شمال استان‌های آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی به ویژه در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب شهروندان شاهد افزایش ابر، رگبار پراکنده و وزش باد شدید خواهند بود.

‌وی ادامه داد: در روز یکشنبه نیز برای برخی نقاط آذربایجان شرقی، اردبیل، دامنه و ارتفاعات گیلان و مازندران بارش پراکنده پیش‌بینی شده است.

ضیاییان بیان کرد: روز دوشنبه نیز شهروندان در ارتفاعات البرز مرکزی و شمال آذربایجان شرقی شاهد بارش پراکنده و وزش باد نستبا شدید خواهند بود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی درباره شرایط جوی روز سه‌شنبه نیز توضیح داد: در این روز برای برخی نقاط استان آذربایجان غربی، کردستان، زنجان، همدان، قزوین، مرکزی، البرز، ارتفاعات تهران و مازندران به ویژه در ساعات بعد از ظهر رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید موقت و در برخی مناطق گرد و خاک پیش‌بینی شده است.

به گفته وی در پنج روز آینده در نوار شرقی کشور به ویژه در منطقه زابل احتمال خیزش گرد و خاک وجود دارد.

ضیاییان ادامه داد: در روز‌های شنبه تا دوشنبه در جنوب غرب کشور و بعد از ظهر روز یکشنبه تا سه‌شنبه در بخش‌هایی از شمال شرق، شرق، مرکز و دامنه‌های جنوبی البرز وزش باد شدید با احتمال خیزش گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا دور از انتظار نیست.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی یادآور شد: از اواخر وقت شنبه تا دوشنبه نیز دریای خزر و خلیج فارس مواج خواهد بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۱ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها